SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty [poster]. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty [poster]
Autoři SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00068111
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky e-learning; ICT; digital gap; innovation; student assistants
Štítky e-learning, rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 17:34.
Anotace
The poster outlines the scheme of the e-learning stipend program at the Faculty of Arts, Masaryk University, and summarizes the main issues connected to its successful implementation. Also, the poster shows an overview of the current academic year as regards the total number of e-courses at the faculty, number of student assistants, and list of the main activities carried out by the students involved.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MUNázev: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:45