JANÍKOVÁ, Věra. Differenzierung als Prinzip eines Sprachunterrichts bei lernschwachen Schülerinnen und Schülern. In Martin Lachout. Quo vadis Fremdsprachendidaktik? Zu neuen Perspektiven des Fremdsprachenunterrichts. 1. vyd. Hamburg: Dr Kovač-Verlag, 2013. s. 129-140. 25. ISBN 978-3-8300-7104-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Differenzierung als Prinzip eines Sprachunterrichts bei lernschwachen Schülerinnen und Schülern
Název česky Diferenciace jako princip jazykové výuky u žáků s poruchami učení
Název anglicky Differentiation as the principle of language learning and teaching for pupils with learning disabilities
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hamburg, Quo vadis Fremdsprachendidaktik? Zu neuen Perspektiven des Fremdsprachenunterrichts, od s. 129-140, 12 s. 25, 2013.
Nakladatel Dr Kovač-Verlag
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068129
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8300-7104-4
Klíčová slova česky diferenciace; výuka cizích jazyků; poruchy učení; analýza
Klíčová slova anglicky differentiation; foreign language learning and teaching; learning disabilities; analysis
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 26. 2. 2014 13:10.
Anotace
Im Kapitel wird auf das pädagogische Konzept der Differenzierung im Fremdsprachenunterricht eingegangen, das die individuellen Lernvoraussetzungen der Lernenden reflektiert. Es werden hier theoretische sowie empirische Analysen über diese Problematik vorgestellt.
Anotace česky
Kapitola se zabývá pedagogickým konceptem diferenciace ve výuce cizích jazyků, který reflektuje žákovy individuální předpoklady k učení. Jsou v ní představeny teoretické a empirické analýzy této problematiky.
Anotace anglicky
Chapter deals with the educational concept of differentiation in the teaching and learning of foreign languages, which reflects the pupil's individual learning requirements. The theoretical and empirical analysis of this issue are there presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2022 15:08