NOVOTNÝ, Jan. Paradoxy - věčný průvodce poznání. In P.Calábek, P.Emanovský, V.Vaněk. Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. I. 1. vyd. Olomouc: UPOL, 2013. 5 s. ISBN 978-80-244-3449-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Paradoxy - věčný průvodce poznání
Název česky Paradoxy - věčný průvodce poznání
Název anglicky Paradoxes Timeless Challenge Understanding
Autoři NOVOTNÝ, Jan.
Vydání 1. vyd. Olomouc, Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. I. 5 s. 2013.
Nakladatel UPOL
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-3449-0
Klíčová slova česky otevřené otázky, paradoxy
Klíčová slova anglicky open question, paradoxy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Jan Novotný, CSc., učo 2603. Změněno: 25. 3. 2014 12:36.
Anotace
Příspěvek se zabývá definicí a roztříděním paradoxů z pohledu toho, jaké role hrají v rozvoji vědeckého poznání a jeho pochopení studenty
Anotace anglicky
This paper deals with the definition and sorting the paradoxes from the perspective of what role to play in the scientific knowledge development. Many paradoxes are serious problems, and are associated with crises of thought and revolutionary advances.
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2022 15:42