TRNA, Josef and Eva TRNOVÁ. Implementation of Connectivism in Science Teacher Training. Journal of Educational and Instructional Studies in The World. Ankara, Turkey: Gazi University, 2013, vol. 3, No 1, p. 191-196. ISSN 2146-7463.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Implementation of Connectivism in Science Teacher Training
Name in Czech Implementování konektivismu do přípravy přírodovědných učitelů
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Eva TRNOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2013, 2146-7463.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Turkey
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14410/13:00068256
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) konektivismus; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava přírodovědných učitelů
Keywords in English connectivism; motivation; science education; science teacher training
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Changed: 26/2/2017 21:54.
Abstract
The study presents our research outcomes of connectivist influences on science education which is focused on the following issues: identification of connectivist factors and their influence on science education; development of connectivist educational methods; implementation of connectivist educational methods into teaching/learning and teacher training.
Abstract (in Czech)
Studie prezentuje výsledky našeho výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné vzdělávání v následujících otázkách: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné vzdělávání; vývoj konektivistických vzdělávacích metod; implementace konektivistických vzdělávacích metod do přípravy učitelů.
PrintDisplayed: 24/4/2024 23:39