SUCHÁNEK, Petr and Jiří RICHTER. Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků (Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business). In prof. Ing. Štefan Majtán, Ph.D. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013. 1st ed. Bratislava: Ekonomická univerzita Bratislava, 2013, p. 517-522. ISBN 978-80-225-3636-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Name in Czech Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Name (in English) Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jiří RICHTER (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013, p. 517-522, 6 pp. 2013.
Publisher Ekonomická univerzita Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14560/13:00074701
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-225-3636-3
UT WoS 000338150300085
Keywords (in Czech) spokojenost zákazníka; kvalita; potravinářský průmysl
Keywords in English Customer satisfaction; quality; food business
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Changed: 16/3/2015 14:58.
Abstract
Článek je dílčím výstupem specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (číslo 0738/2012), jehož řešitelé jsou i autory článku. Výzkum se skládá z několika základních kroků, kdy prvním krokem je měření spokojenosti zákazníků s produkty zkoumaných podniků. Předmětem článku je tedy měření spokojenosti zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků v České republice. Cílem článku je zjistit míru spokojenosti zákazníků s kvalitou produkce potravinářských podniků. Dílčím cílem článku je identifikovat faktory, které mají na spokojenost zákazníků největší vliv.
Abstract (in English)
This article is a part of a specific research output called Quality influence on the performance and competitiveness of the company (No. 0738/2012). The researchers are also authors of this article. The research consists of several basic steps where the first step is to measure customer satisfaction with the products surveyed enterprises. The subject of this article is therefore measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence to the customer satisfaction.
Links
MUNI/A/0738/2012, interní kód MUName: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 28/4/2024 17:01