Detailed Information on Publication Record
2013
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
SUCHÁNEK, Petr and Jiří RICHTERBasic information
Original name
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Name in Czech
Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Name (in English)
Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business
Authors
SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jiří RICHTER (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
1. vyd. Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013, p. 517-522, 6 pp. 2013
Publisher
Ekonomická univerzita Bratislava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14560/13:00074701
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-225-3636-3
UT WoS
000338150300085
Keywords (in Czech)
spokojenost zákazníka; kvalita; potravinářský průmysl
Keywords in English
Customer satisfaction; quality; food business
Tags
International impact, Reviewed
Changed: 16/3/2015 14:58, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Článek je dílčím výstupem specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (číslo 0738/2012), jehož řešitelé jsou i autory článku. Výzkum se skládá z několika základních kroků, kdy prvním krokem je měření spokojenosti zákazníků s produkty zkoumaných podniků. Předmětem článku je tedy měření spokojenosti zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků v České republice. Cílem článku je zjistit míru spokojenosti zákazníků s kvalitou produkce potravinářských podniků. Dílčím cílem článku je identifikovat faktory, které mají na spokojenost zákazníků největší vliv.
In English
This article is a part of a specific research output called Quality influence on the performance and competitiveness of the company (No. 0738/2012). The researchers are also authors of this article. The research consists of several basic steps where the first step is to measure customer satisfaction with the products surveyed enterprises. The subject of this article is therefore measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence to the customer satisfaction.
Links
MUNI/A/0738/2012, interní kód MU |
|