MINAŘÍKOVÁ, Eva a Tomáš JANÍK. VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits. In V. Janíková, R. Seebauer. Languages in Education/ Bildung und Sprachen in Europa. 1. vyd. Münster: LIT Verlag, 2013, s. 383-391. ISBN 978-3-643-50505-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Münster, Languages in Education/ Bildung und Sprachen in Europa, od s. 383-391, 9 s. 2013.
Nakladatel LIT Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00074708
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-643-50505-7
UT WoS 000333716900040
Klíčová slova česky elektronické učební prostředí; video; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky video-based e-learning environment; teacher education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2015 09:12.
Anotace
In the paper, we present results from user evaluation of IRSE VideoWeb, a video-based e-learning environment for student teachers of English as a foreign language (EFL). IRSE VideoWeb seeks to aid student teachers professional development (esp. professional vision) by using web-based video and guided discovery approach. The research question is what the individual perceived benefits are that students report after completing each module and whether these differ in different modules.Students answers to a consolidation question after each module (What did you learn in this module?) were analysed (content analysis. It appears that the students see the benefits mostly in the area of: information/rule/impulse to think/impulse to act”.
Anotace česky
Příspěvek představuje výsledky výzkumu zaměřeného na evaluaci elektronického učebního prostředí založeného na využití videozáznamů reálné výuky - VideoWebu. VideoWeb si klade za cíl rozvíjet profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka. Studenti v jeho rámci pracují online se čtyřmi tematickými moduly. Po vypracování každého modulu odpovídají na otázku, jak pro ně byl daný modul přínosný. Výzkum ukazuje, že pociťovaný přínos se liší u každého z modulů. Obecně lze říci, že studenti vidí přínosy modulů především v následujících oblastech: získání nových informací nebo pravidel postupů, získání impulsů k přemýšlení nebo získání impulsů ke změně jednání.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 22:43