JUŘÍK, Vojtěch. Neuromarketing: Když za sebe necháme mluvit mozek. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Neuromarketing: Když za sebe necháme mluvit mozek
Název česky Neuromarketing: Když za sebe necháme mluvit mozek
Název anglicky Neuromarketing: Our Brain Speaking
Autoři JUŘÍK, Vojtěch.
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky neuromarketing, marketing, fMRI, EEG, etika
Klíčová slova anglicky neuromarketing, marketing, fMRI, EEG, ethics
Změnil Změnil: Mgr. Vojtěch Juřík, Ph.D., učo 372092. Změněno: 24. 2. 2014 21:24.
Anotace
Ačkoliv se o něm na půdách fakult zatím jenom mluví, neuromarketingem se v dnešní době již úspěšně živí mnoho firem. Na to, co neuromarketing je a proč má o něj trh zájem, se zaměříme v tomto článku.
Anotace anglicky
Although on soils of faculties they only speak about it, neuromarketing is nowadays already successfully feed on many companies. What neuromarketing is and why it has a market interest we will focus in this article.
VytisknoutZobrazeno: 8. 12. 2022 21:10