PIPEKOVÁ, Jarmila a Monika NOVOTNÁ. Analýza vybraných organizačných podmienok edukácie z pohľadu koordinatorov školských vzdelávacích programov. In Študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika. 2013. ISBN 978-80-555-0777-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza vybraných organizačných podmienok edukácie z pohľadu koordinatorov školských vzdelávacích programov
Název česky Analýza vybraných organizačních podmínek edukace z pohledu koordinátoru školních vzdelávacích programu
Název anglicky Analysis of selected organizational terms of education in the view of school educational programs coordinator
Autoři PIPEKOVÁ, Jarmila a Monika NOVOTNÁ.
Vydání Študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika, 2013.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-555-0777-4
Klíčová slova česky ramcovy vzdelavaci program pro obor vzdelani zakladni skola specialni; skolni vzdelavaci program; zakladni skola specialni; koordinator skolniho vzdelavaciho programu; organizacni podminky ke vzdelavani
Klíčová slova anglicky framework Educational program for field of study special elementary school; school educational program; special elementary school; coordinator of school educational program; organizational educational conditions
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2014 10:35.
Anotace
Predkladaný príspevok sa venuje problematike koordinátorov školských vzdelávacích programov spracovaných podľa Rámcového vzdelávacieho programu pre odbor vzdelávania základná škola špeciálna v Českej republike (RVP ZŠS, 2008) a to v dobe pred začatím vzdelávania podľa nových kurikulárnych dokumentov. Príspevok popisuje parciálne výsledky z prvej fázy výskumu dizertačnej práce, zameraného na podmienky edukácie v základných školách špeciálnych. Cieľom príspevku je popísať funkciu koordinátora školského vzdelávacieho programu a vybrané organizačné podmienky edukácie v podmienkach základnej školy špeciálnej z pohľadu koordinátorov školských vzdelávacích programov.
Anotace česky
Predkladany prispevek se venuje problematice koordinatoru skolnich vzdelavacich programu spracovanych podle Ramcoveho vzdelavaciho programu pro obor vzdelani zakladni skola specialni v Ceske republice (RVP ZSS, 2008)a to v dobe pred zahajenim vzdelavani podle novych kurikularnich dokumentu. Prispevek popisuje parcialni vysledky z prvni faze vyskumu disertacni prace, zamereneho na podminky edukace v zakladnich skolach specialnich. Cilem prispevku je popsat funkci koordinatora skolniho vzdelavaciho programu a vybrane organizacni podminky edukace v podminkach zakladni skoly specialni z pohledu koordinatoru skolnich vzdelavacich programu.
Anotace anglicky
The article solves the problem of school educational program s coordinator working up in according to Framework Educational Program for the field of study special elementary school in Czech Republic (RVP ZSS, 2008) at the time before education according to new curricular documents. Showed article presents the results from first phase of dissertation s thesis research focus on the school conditions in special elementary school. The aim is to describe the school coordinator s role and chosen organizational conditions in special elementary school environment from the school coordinator s point of view.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 7. 2022 00:24