Analýza vybraných organizačných podmienok edukácie z pohľadu koordinatorov školských vzdelávacích ...
PIPEKOVÁ, Jarmila a Monika NOVOTNÁ. Analýza vybraných organizačných podmienok edukácie z pohľadu koordinatorov školských vzdelávacích programov. In Študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika. 2013. ISBN 978-80-555-0777-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Analýza vybraných organizačných podmienok edukácie z pohľadu koordinatorov školských vzdelávacích programov |
Název česky | Analýza vybraných organizačních podmínek edukace z pohledu koordinátoru školních vzdelávacích programu |
Název anglicky | Analysis of selected organizational terms of education in the view of school educational programs coordinator |
Autoři | PIPEKOVÁ, Jarmila a Monika NOVOTNÁ. |
Vydání | Študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-555-0777-4 |
Klíčová slova česky | ramcovy vzdelavaci program pro obor vzdelani zakladni skola specialni; skolni vzdelavaci program; zakladni skola specialni; koordinator skolniho vzdelavaciho programu; organizacni podminky ke vzdelavani |
Klíčová slova anglicky | framework Educational program for field of study special elementary school; school educational program; special elementary school; coordinator of school educational program; organizational educational conditions |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2014 10:35. |
Anotace |
---|
Predkladaný príspevok sa venuje problematike koordinátorov školských vzdelávacích programov spracovaných podľa Rámcového vzdelávacieho programu pre odbor vzdelávania základná škola špeciálna v Českej republike (RVP ZŠS, 2008) a to v dobe pred začatím vzdelávania podľa nových kurikulárnych dokumentov. Príspevok popisuje parciálne výsledky z prvej fázy výskumu dizertačnej práce, zameraného na podmienky edukácie v základných školách špeciálnych. Cieľom príspevku je popísať funkciu koordinátora školského vzdelávacieho programu a vybrané organizačné podmienky edukácie v podmienkach základnej školy špeciálnej z pohľadu koordinátorov školských vzdelávacích programov. |
Anotace česky |
---|
Predkladany prispevek se venuje problematice koordinatoru skolnich vzdelavacich programu spracovanych podle Ramcoveho vzdelavaciho programu pro obor vzdelani zakladni skola specialni v Ceske republice (RVP ZSS, 2008)a to v dobe pred zahajenim vzdelavani podle novych kurikularnich dokumentu. Prispevek popisuje parcialni vysledky z prvni faze vyskumu disertacni prace, zamereneho na podminky edukace v zakladnich skolach specialnich. Cilem prispevku je popsat funkci koordinatora skolniho vzdelavaciho programu a vybrane organizacni podminky edukace v podminkach zakladni skoly specialni z pohledu koordinatoru skolnich vzdelavacich programu. |
Anotace anglicky |
---|
The article solves the problem of school educational program s coordinator working up in according to Framework Educational Program for the field of study special elementary school in Czech Republic (RVP ZSS, 2008) at the time before education according to new curricular documents. Showed article presents the results from first phase of dissertation s thesis research focus on the school conditions in special elementary school. The aim is to describe the school coordinator s role and chosen organizational conditions in special elementary school environment from the school coordinator s point of view. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 2. 7. 2022 00:24