ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava. Pozitivní zvládání života a učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek (Positive copying and learnig of social excluded on the example of Romany fairy tales). ACORát. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2013, vol. 2, No 1, p. 85-93. ISSN 1803-0823. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1112463, author = {Ševčíková, Stanislava}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {Romany; romany fairy tales; social excluded; learning}, language = {cze}, issn = {1803-0823}, journal = {ACORát}, title = {Pozitivní zvládání života a učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek}, url = {http://www.acor.cz/Studovny/casopis-ACORat.aspx}, volume = {2}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1112463 AU - Ševčíková, Stanislava PY - 2013 TI - Pozitivní zvládání života a učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek JF - ACORát VL - 2 IS - 1 SP - 85-93 EP - 85-93 PB - Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU SN - 18030823 KW - Romany KW - romany fairy tales KW - social excluded KW - learning UR - http://www.acor.cz/Studovny/casopis-ACORat.aspx N2 - Cílem příspěvku je diskutovat hodnoty Romů a příklady pozitivního vnímání života a učení Romů prizmatem reflexe vnímání reality sociálně vyloučených Romů v post-socialistické společnosti. Hodnoty Romů a pozitivní vnímání života je v textu reflektováno na příkladu romských pohádek. Výzkumník si klade následující otázky: Je možné pomoci sociálně vyloučeným nabýt důvěry v majoritu? Jaké příklady dobrého učení a pozitivního zvládání života Romové vypráví v romských pohádkách? ER -
ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava. Pozitivní zvládání života a učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek (Positive copying and learnig of social excluded on the example of Romany fairy tales). \textit{ACORát}. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2013, vol.~2, No~1, p.~85-93. ISSN~1803-0823.
|