TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jana ŠKRABÁNKOVÁ. Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students. Online. Journal of Educational and Instructional Studies in The World. Ankara, Turkey: Gazi University, 2013, roč. 3, č. 2, s. 13-17. ISSN 2146-7463. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Název česky Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jana ŠKRABÁNKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2013, 2146-7463.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068809
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuková metoda; nadání; profesní vývoj učitelů; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky educational method; giftedness; teacher professional development; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:56.
Anotace
The study presents our research findings of students’ educational preferences and examples of concrete suitable teaching/learning methods based on experimentation for gifted students. These teaching/learning methods especially motivational have to be implemented in continuous professional development of science teachers. Used research method is design-based research.
Anotace česky
Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 19:03