c 2012

Integrovaná přírodověda 1-6. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy

SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ et. al.

Basic information

Original name

Integrovaná přírodověda 1-6. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy

Name in Czech

Integrovaná přírodověda 1-6. Učitelův námětovník. Metodické a pracovní listy

Name (in English)

Integrated science 1-6. Teachers handbook. Methodological and worksheets

Authors

SVATOŇOVÁ, Hana, Eduard HOFMANN, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Vladislav NAVRÁTIL, Irena PLUCKOVÁ, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Hana SVOBODOVÁ and Jindřiška SVOBODOVÁ

Edition

1. vydání. Brno, 461 pp. 2012

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5801-9

Keywords (in Czech)

metodické a pracovní listy, environmentální vzdělávání, přírodověda

Keywords in English

teachers papers, work sheet; environmental education;science

Tags

Změněno: 14/1/2015 08:36, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Abstract

V originále

Metodické a pracovní listy k textům pro učitele, které učitelé mohou využít či je dále upravit dle své potřeby, a tabulky průřezových témat, které mohou napomoci při zařazování integrovaných témat do výuky.

In English

Methodological and worksheets for teachers to texts that teachers can use or is adjusted as needed, and tables cross-cutting themes that may assist in assigning topics integrated into teaching.

Links

CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MU
Name: Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Acronym: Integrovaná přírodověda)
Investor: South-Moravian Region, By Means of Synthesis of Natural Sciences Knowledge to the Development of Teachers' Key Competences with Emphasis on Realization of Curricular Reform, 1.3 Further education of employees of schools and educational institutes