J 2013

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?

HRUDA, Ondřej

Basic information

Original name

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?

Name in Czech

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?

Name (in English)

Conditions of admissibility of the comparative advertisement – What (not) to compare?

Authors

HRUDA, Ondřej (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Právní rozhledy, Praha, Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. 2013, 1210-6410

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50500 5.5 Law

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14220/13:00068871

Organization unit

Faculty of Law

Keywords (in Czech)

právo nekalé soutěže; srovnávací reklama

Keywords in English

Unfair Competition Law; Comparative Advertising

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 7/4/2014 14:53, Mgr. Petra Georgala

Abstract

V originále

V tomto článku se zabývám podmínkami přípustnosti srovnávací reklamy a tím, co lze srovnávat.

In English

The article deals with the conditions of admissibility of the comparative advertisement and the question what can be (legally) compared.

Links

MUNI/A/0930/2011, interní kód MU
Name: Rozhodovací činnost zahraničních soudů ve věcech nároků z nekalé soutěže 3 (Acronym: RČ 3)
Investor: Masaryk University, Category A