Detailed Information on Publication Record
2013
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
HRUDA, OndřejBasic information
Original name
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Name in Czech
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Name (in English)
Conditions of admissibility of the comparative advertisement – What (not) to compare?
Authors
HRUDA, Ondřej (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Právní rozhledy, Praha, Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. 2013, 1210-6410
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50500 5.5 Law
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14220/13:00068871
Organization unit
Faculty of Law
Keywords (in Czech)
právo nekalé soutěže; srovnávací reklama
Keywords in English
Unfair Competition Law; Comparative Advertising
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 7/4/2014 14:53, Mgr. Petra Georgala
V originále
V tomto článku se zabývám podmínkami přípustnosti srovnávací reklamy a tím, co lze srovnávat.
In English
The article deals with the conditions of admissibility of the comparative advertisement and the question what can be (legally) compared.
Links
MUNI/A/0930/2011, interní kód MU |
|