STEHLÍK, Petr. El verbo en el lenguaje de la publicidad. In Tschaouchev; A.; Météva, E.; Velinova, Malinka. Les catégories verbales dans les langues romanes: actes du Colloque international, Sofia, 25-27 février 2005. Sofia: CU Romanistika. s. 101-107. ISBN 978-954-354-003-7. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název El verbo en el lenguaje de la publicidad
Název česky Sloveso v jazyce reklamy
Název anglicky The verb in the advertising language
Autoři STEHLÍK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sofia, Les catégories verbales dans les langues romanes: actes du Colloque international, Sofia, 25-27 février 2005, od s. 101-107, 7 s. 2010.
Nakladatel CU Romanistika
Další údaje
Originální jazyk španělština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00069035
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-954-354-003-7
Klíčová slova česky sloveso; jazyk reklamy; slovesné kategorie; specifika
Klíčová slova anglicky verb; advertising language; verb categories; particularities
Štítky kontrola_RIV, rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 28. 11. 2016 18:40.
Anotace
El artículo examina las particularidades del uso de las categorías verbales (persona, modo, tiempo) en textos publicitarios espaňoles.
Anotace česky
Článek zkoumá specifika užití jednotlivých slovesných kategorií (osoba, způsob, čas) ve španělských reklamních textech.
Anotace anglicky
The article examines the particularities of use of verb categories (person, mode, tense) in Spanish print advertisements.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 01:22