Informační systém MU
VOJTOVÁ, Věra a Karel ČERVENKA. VÝSTUPY Z VÝZKUMŮ JAKO ZDROJE INSPIRACE PRO INKULZIVNÍ PRAXI – SE ZAMĚŘENÍM NA EDUKACI DĚTÍ V RIZIKU A PORUCHAMI CHOVÁNÍ. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VÝSTUPY Z VÝZKUMŮ JAKO ZDROJE INSPIRACE PRO INKULZIVNÍ PRAXI – SE ZAMĚŘENÍM NA EDUKACI DĚTÍ V RIZIKU A PORUCHAMI CHOVÁNÍ
Název česky Research outcomes as the resource of inspiration for inclusion in practice-within the focuse on At-risk and challenging children
Název anglicky VÝSTUPY Z VÝZKUMŮ JAKO ZDROJE INSPIRACE PRO INKULZIVNÍ PRAXI – SE ZAMĚŘENÍM NA EDUKACI DĚTÍ V RIZIKU A PORUCHAMI CHOVÁNÍ
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel ČERVENKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00069389
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výzkum; výstupy; praxe; děti v riziku; děti s poruchami chování; škola; intervence.
Klíčová slova anglicky Research; outcomes; inclusion; practice; At risk children; challenging children; school; behaviour; intervention; assessment; interview.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 20. 9. 2013 16:38.
Anotace
Výzkumy jsou inspirací pro praxi etopedie, workshop představil jejich koncept a výstupy z výzkumném týmu 2 výzkumného záměru.
Anotace anglicky
Research outcomes as the resource of inspiration for inclusion in practice-within the focuse on At-risk and challenging children have been introduced at the workshop.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 1. 12. 2022 12:12