ŠTUKA, Čestmír, Patrícia MARTINKOVÁ, Martin VEJRAŽKA, Jan TRNKA a Martin KOMENDA. Testování při výuce medicíny. Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2013. 156 s. ISBN 978-80-246-2369-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Testování při výuce medicíny. Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách.
Název anglicky Student Assessment in Medical Education. Construction and analysis of tests at medical schools.
Autoři ŠTUKA, Čestmír (203 Česká republika), Patrícia MARTINKOVÁ (203 Česká republika), Martin VEJRAŽKA (203 Česká republika), Jan TRNKA (203 Česká republika) a Martin KOMENDA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Vyd. 1. Praha, 156 s. 2013.
Nakladatel Karolinum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14110/13:00069481
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-246-2369-6
Klíčová slova česky testování znalostí; elektronický test; medicínské vzdělávání; e-learning
Klíčová slova anglicky knowledge testing; electronic test; medical education; e-learning
Štítky best
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Věra Pospíšilíková, učo 9005. Změněno: 1. 10. 2013 14:51.
Anotace
Kniha se zabývá konstrukcí a analýzou testů, se zvláštním zřetelem k potřebám testování znalostí na lékařských fakultách. Je míněna jako praktická pomůcka a návod pro pedagogy, kteří sami znalostní testy vytvářejí a využívají, nebo se k tomu chystají. Kniha se snaží být také uceleným vodítkem pro vedení fakult, které o koncepci testování rozhoduje na vyšší úrovni, například pro potřeby přijímacích testů nebo atestací.
Anotace anglicky
This book is about the construction and analysis of tests with a specific emphasis on testing needs of medical schools. It should serve as a practical aid and manual for teachers who prepare tests and use them to assess students in an educational setting. This book should also become a guideline for the leadership of medical schools in their high-level decisions about tests for entrance or board exams.
VytisknoutZobrazeno: 28. 6. 2022 12:20