Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills
Autoři
SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Lenka BELÁŇOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Filip BENČO (703 Slovensko, domácí)
Vydání
EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2013
The paper introduces the main methodological and technical aspects of a new Moodle module named Echo-assignment, which provides a useful tool for a number of subjects dealing with text production and tutored work revision. We identify the basic objectives of the module setup, describe the prominent features of the user interface, and supply a few model examples to illustrate the possible uses of the tool.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty