D 2013

Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills

SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO

Základní údaje

Originální název

Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills

Autoři

SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Lenka BELÁŇOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Filip BENČO (703 Slovensko, domácí)

Vydání

Barcelona, Proceedings of EDULEARN13 Conference, od s. 1055-1062, 8 s. 2013

Nakladatel

International Association of Technology, Education and Development (IATED)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069498

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-84-616-3822-2

UT WoS

000346798301012

Klíčová slova anglicky

Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning

Štítky

e-learning, Moodle, RIVZ

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 20:32, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

The paper introduces the main methodological and technical aspects of a new Moodle module named Echo-assignment, which provides a useful tool for a number of subjects dealing with text production and tutored work revision. We identify the basic objectives of the module setup, describe the prominent features of the user interface, and supply a few model examples to illustrate the possible uses of the tool.

Návaznosti

MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 8. 11. 2024 05:50