ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Walking the Thin On-line: Advantages and Disadvantages of Using E-learning Solutions from Three Different Points of View [presentation]. In Trends and Issues in Adult Education. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Walking the Thin On-line: Advantages and Disadvantages of Using E-learning Solutions from Three Different Points of View [presentation]
Název česky Výhody a nevýhody využívání e-learningu ze tří různých úhlů pohledu
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SUDICKÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trends and Issues in Adult Education, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Video Conference program
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069512
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky e-learning; online technologie; výhody; nevýhody; student; lektor; instituce; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky e-learning; online technologies; advantages; disadvantages; student; teacher; instution; education research
Štítky e-learning, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:43.
Anotace
The present paper deals with possible positive and negative experiences of using online technologies in teaching and learning of adult people. The aim of the paper is to highlight such advantages and disadvantages of online learning that tend to recur rather frequently in a number of pedagogical situations and contexts.
Anotace česky
Příspěvek pojednává o možných pozitivech i negativech používání online technologií ve výuce a učení dospělých. Autoři příspěvku vycházejí z rozsáhlého a důkladného studia českých a zejména zahraničních odborných zdrojů, ale také z vlastních empirických výzkumů, které realizovali v posledních letech. V příspěvku se budou zabývat výhodami a možnými nevýhodami využití online technologií z pohledu studenta, vyučujícího (lektora či autora online kurzu) i z pohledu institucionálního.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 01:04