HUBER, Stephan, Guri SKEDSMO, Maren HILTMANN, Marius SCHWANDER, Nadine SCHNEIDER, Maria NICOLAIDOU, Yiasemina KARAGIORGI, Alexandra PETRIDOU, Lejf MOOS, Mel WEST, Milan POL, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Julián LÓPEZ-YÁŇEZ, Marita SÁNCHEZ-MORENO, Marit AAS, Ellen GOLDRING, Neil DEMPSTER, Bev FLUCKIGER, Olof JOHANSSON, Jonas HÖÖG. a Monika TÖRNSEN. Coaching as an Integrated Part of Professional Development for School Leaders: Challenges and Opportunities. In School Leadership Symposium 2013. Transforming Challenges into Opportunities. Zug, Switzerland,. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Coaching as an Integrated Part of Professional Development for School Leaders: Challenges and Opportunities.
Název česky Koučování jako součást profesního rozvoje vedoucích pracovníků škol: výzvy a příležitosti.
Autoři HUBER, Stephan, Guri SKEDSMO, Maren HILTMANN, Marius SCHWANDER, Nadine SCHNEIDER, Maria NICOLAIDOU, Yiasemina KARAGIORGI, Alexandra PETRIDOU, Lejf MOOS, Mel WEST, Milan POL, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Julián LÓPEZ-YÁŇEZ, Marita SÁNCHEZ-MORENO, Marit AAS, Ellen GOLDRING, Neil DEMPSTER, Bev FLUCKIGER, Olof JOHANSSON, Jonas HÖÖG. a Monika TÖRNSEN.
Vydání School Leadership Symposium 2013. Transforming Challenges into Opportunities. Zug, Switzerland, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky škola; vedoucí pracovníci škol; profesní rozvoj; koučování
Klíčová slova anglicky school; school leaders; professional development;coaching
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 20. 10. 2016 14:52.
Anotace
The paper informs about coaching part of the PROFLEC project (Professional Learning through Feedback and Reflection).
Anotace česky
Příspěvek informuje o pojetí koučování v rámci projektu PROFLEC (Professional Learning through Feedback and Reflection).
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 11:36