HOLMAN, Pavel. Muzea, muzeologie a marketing (Museums, museology and marketing). In Chovančíková, Irena. Muzejní marketing. 1st ed. Hodonín: Masarykovo muzeum v Hodoníně, 2010, p. 4-13. ISBN 978-80-87375-01-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1125413, author = {Holman, Pavel}, address = {Hodonín}, booktitle = {Muzejní marketing}, edition = {1.}, editor = {Chovančíková, Irena}, keywords = {museum; museology; marketing}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Hodonín}, isbn = {978-80-87375-01-3}, pages = {4-13}, publisher = {Masarykovo muzeum v Hodoníně}, title = {Muzea, muzeologie a marketing}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 1125413 AU - Holman, Pavel PY - 2010 TI - Muzea, muzeologie a marketing PB - Masarykovo muzeum v Hodoníně CY - Hodonín SN - 9788087375013 KW - museum KW - museology KW - marketing N2 - Marketing je dnes důležitým nástrojem práce i kulturních institucí, včetně muzeí. Ve článku se snažím popsat vazby mezi muzejní teorií a praxí a marketingem. A také jeho užitím pro potřeby muzea. ER -
HOLMAN, Pavel. Muzea, muzeologie a marketing (Museums, museology and marketing). In Chovančíková, Irena. \textit{Muzejní marketing}. 1st ed. Hodonín: Masarykovo muzeum v Hodoníně, 2010, p.~4-13. ISBN~978-80-87375-01-3.
|