p 2013

L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles

LAZAROVÁ, Bohumíra

Basic information

Original name

L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles

Name in Czech

Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků v ČR: bariéry, dobrá praxe a výzvy pro školy

Name (in English)

Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools

Authors

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013, 2013

Other information

Language

French

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

France

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/13:00069721

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

inkluzivní vzdělávání; romští žáci; školní psychologové; organizační učení

Keywords in English

inclusive education; Roma pupils; school psychologists; organizational learning

Tags

Změněno: 15/4/2014 11:01, Mgr. Vendula Hromádková

Abstract

V originále

En République tcheque apparaît toute une série d'efforts visant a promouvoir l'éducation inclusive. L'éducation des éleves socialement défavorisés. L'intégration comme un theme de l'apprentissage organisationnel dans les écoles.

In Czech

V ČR existuje celá řada opatření směřující k inkluzivnímu vzdělávání. Zaměřujeme se na žáky sociálně znevýhodněné. Zvláštní pozornost je věnována organizačnímu učení ve školách a roli školních psychologů v otázce inkluzivního vzdělávání.

Links

LG13051, research and development project
Name: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Name: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masaryk University, INTERDISCIPLINARY - Interdisciplinary research projects