Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1126241, author = {Hricová, Lenka and Sliviaková, Andrea}, address = {Olomouc}, booktitle = {XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a I. Tyflopedická konference. Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky.}, edition = {1.}, editor = {Hutyrová, M., Zedková, V.}, keywords = {hearing impairment; deafblindness; inclusion; inclusive education; rhythm}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-3364-6}, pages = {216-226}, publisher = {Univerzita Palackého v Olomouci}, title = {Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu}, url = {http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2013/sbornik%20konference%202012.pdf}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1126241 AU - Hricová, Lenka - Sliviaková, Andrea PY - 2012 TI - Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu PB - Univerzita Palackého v Olomouci CY - Olomouc SN - 9788024433646 KW - hearing impairment KW - deafblindness KW - inclusion KW - inclusive education KW - rhythm UR - http://contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2013/sbornik%20konference%202012.pdf N2 - Článek představuje možnost neformálního inkluzivního vzdělávání mladých slyšících, neslyšících a lidí s hluchoslepotou formou zajímavé volnočasové aktivity: hry na tradiční západoafrické bubny. Takzvané djembe a další rytmické nástroje si za posledních několik let získaly stabilní základnu zájemců o hru na tyto nástroje i o západoafrický folklór obecně. Uvedený příspěvek představuje možnost využití této aktivity k integraci/inkluzi mladých slyšících, neslyšících a hluchoslepých lidí. Článek obeznamuje s obecnými východisky k realizaci této aktivity, s cíli realizovaného projektu, metodami práce a průběhem projektu, s jeho výsledky, včetně slabých míst. Autorky neopomíjejí konkrétní návrhy pro zlepšení. ER -
HRICOVÁ, Lenka and Andrea SLIVIAKOVÁ. Neformální inkluzivní vzdělávání v rámci volnočasových aktivit – inkluzivní projekt Hledání společného jazyka v rytmu (Informal Inclusive Education within Leisure Activities – Inclusive Project Searching for a Mutual Language in Rhythm). In Hutyrová, M., Zedková, V. \textit{XIII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a I. Tyflopedická konference. Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky.}. 1st ed. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012. p.~216-226. ISBN~978-80-244-3364-6.
|