ČERNÝ, Michal. Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání (Quantified Self: the phenomenon of the information society and a challenge for education). Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2013. ISSN 1802-4785.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání
Name (in English) Quantified Self: the phenomenon of the information society and a challenge for education
Authors ČERNÝ, Michal.
Edition Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2013, 1802-4785.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) sebekvantifikace; měření; informační společnost; pedagogika; ICT; vzdělávání; role učitele
Tags Reviewed
Changed by Changed by: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Changed: 17/10/2013 10:15.
Abstract
Sebekvantifikace představuje fenomén měření, shromažďování a analyzování informací o běžných činnostech vlastního života. Fenomén, který je často vnímán jako jedna z výrazných módních vln, mající velký potenciál v oblasti vzdělávání.
PrintDisplayed: 23/7/2024 16:20