MAREŠ, Jan. Kvalita školy v České republice: příklad dobré praxe. In Psychologické aspekty kvality školy: 7. konferencia Bratislava - Ružinov. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita školy v České republice: příklad dobré praxe
Název anglicky The schools quality in the Czech Republic: example of good practice
Autoři MAREŠ, Jan.
Vydání Psychologické aspekty kvality školy: 7. konferencia Bratislava - Ružinov, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky kvalita školy; autoevaluace školy; autoevaluační nástroje; online autoevaluační nástroje;
Klíčová slova anglicky school quality; school self-evaluation; self-evaluation tools; online school self-evaluation tools;
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 18. 10. 2013 11:36.
Anotace
Příspěvek představuje problematiku autoevaluace školy v jejím přirozeném kontextu edukační praxe. Příkladem dobré praxe v českých školách je zde 30 autoevaluační nástrojů vzniklých v rámci projektu Cesta ke kvalitě a zkušenosti škol s jejich praktickým využitím. Je v něm představen i portál evaluačních nástrojů (http://evaluacninastroje.rvp.cz/).
Anotace anglicky
The paper presents problems of school self-evaluation in its natural context of educational practice. An example of good practice in Czech schools is the set of the 30 self-evaluation tools developed by a project Path to quality and the experience of schools with their use. It has also introduced evaluation tools website (http://evaluacninastroje.rvp.cz/).
VytisknoutZobrazeno: 28. 6. 2022 12:12