DOLEŽALOVÁ, Lenka and Lenka HRICOVÁ. Sluchové postižení (Hearing impairment). In Bartoňová, M., Bytešníková, I., Vítková, M. et al. Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2012. p. 135-155. ISBN 978-80-7315-237-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1126525, author = {Doležalová, Lenka and Hricová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Texty k distančnímu vzdělávání.}, editor = {Bartoňová, M., Bytešníková, I., Vítková, M. et al.}, keywords = {child with hearing impairment; preschool education; Framework Educational Programme for Preschool Education; nursery school for hearing impaired; inclusive education; counseling centre for hearing impaired; parents; hearing aids; cochlear implant}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-237-6}, pages = {135-155}, publisher = {Paido}, title = {Sluchové postižení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1126525 AU - Doležalová, Lenka - Hricová, Lenka PY - 2012 TI - Sluchové postižení PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152376 KW - child with hearing impairment KW - preschool education KW - Framework Educational Programme for Preschool Education KW - nursery school for hearing impaired KW - inclusive education KW - counseling centre for hearing impaired KW - parents KW - hearing aids KW - cochlear implant N2 - Kapitola je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí se sluchovým postižením v předškolním věku. Blíže jsou charakterizovány náplň práce speciálně pedagogického centra pro sluchově postižené a mateřské školy pro sluchově postižené. Cílem textu je poukázat na význam a specifika vzdělávání dětí se sluchovým postižením v předškolním věku s ohledem na typ a stupeň postižení a možnosti komunikace. ER -
DOLEŽALOVÁ, Lenka and Lenka HRICOVÁ. Sluchové postižení (Hearing impairment). In Bartoňová, M., Bytešníková, I., Vítková, M. et al. \textit{Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Texty k distančnímu vzdělávání.}. Brno: Paido, 2012. p.~135-155. ISBN~978-80-7315-237-6.
|