STRÁNSKÁ, Zdenka, Ivana POLEDŇOVÁ a Martina DRŠKOVÁ. Importance of E-learning in University Students. In Kowal, Jolanta; Roztocki, Narcyz; Weistroffer, Heinz Roland. Proceedings of the Second International Conference on ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies; Conference Theme: Economic, Social, and Psychological Aspects of ICT Implementation. 1. vyd. Wrocław (Poland): College of Management "Edukacja" (WSZ E), University of Wrocław Institute of Psychology, AIS Special Interest Group on ICT and Global Development (SIG GlobDev), 2013, s. 146-164. ISBN 978-83-64389-00-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Importance of E-learning in University Students
Autoři STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant, domácí), Ivana POLEDŇOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Martina DRŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Wrocław (Poland), Proceedings of the Second International Conference on ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies; Conference Theme: Economic, Social, and Psychological Aspects of ICT Implementation, od s. 146-164, 19 s. 2013.
Nakladatel College of Management "Edukacja" (WSZ E), University of Wrocław Institute of Psychology, AIS Special Interest Group on ICT and Global Development (SIG GlobDev)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069878
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-83-64389-00-9
Klíčová slova anglicky Czech Republic; E-learning; mental self-government; intellectual styles; thinking styles; transition economies
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D., učo 1130. Změněno: 9. 12. 2016 10:09.
Anotace
The aim of the study was to look more deeply into some of the educational and psychological aspects of electronic learning. Intellectual styles of R. J. Sternberg's Mental Self-Government Theory were applied to explain the effects of e-learning at Masaryk University in the Czech Republic, transition economy.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:28