Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití
VÁLEK, Jan a Renáta BEDNÁROVÁ. Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití. In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití |
Název česky | Digitální učební materiály v přírodovědných předmětech a jejich využití |
Název anglicky | Digital learning materials in natural science subjects and their use |
Autoři | VÁLEK, Jan a Renáta BEDNÁROVÁ. |
Vydání | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Digitální učební materiál; vybavení školy; přírodovědné předměty; podpora EU |
Klíčová slova anglicky | Digital learning materials; school equipment; natural science subjects; support from EU |
Změnil | Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 15. 12. 2023 18:38. |
Anotace |
---|
Tvorba digitálních učebních materiálů hraje v současném školství velmi výraznou roli. Téměř každá škola je zapojena do evropského projektu, který jejich tvorbu financuje. Položme si otázky: Je tvorba všech digitálních učebních materiálů efektivní? Formální kontroly jsou velmi přísné, ale je hodnocena jejich pedagogická stránka? V příspěvku je uvedena stávající situace, ověřená výzkumem, a návrh pro její nápravu. |
Anotace anglicky |
---|
Creation of digital learning materials plays very important role in the current education. Almost every school participates in a European project which finances its creating activities. We ask whether is the creation of digital learning materials effective and appropriate even if the teacher creates them and then distributes to pupils as static images in printed form. We found in our research that schools have facilities of specialized classrooms on a technical level sufficient to work with the right digital learning materials. The formal audits are very strict but is also the educational aspect evaluated? There is presented a survey proven current situation and a remedy plan in this paper. |
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:23