MARTÍNKOVÁ, Martina. Zkušenostně reflektivní učení jako součást primární a sekundární prevence sociálně patologických jevů v rámci přípravy budoucích pedagogů (Reflective experiential learning as part of primary and secondary prevention of socially pathological phenomena in preparing teachers). ACORát - Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2013, roč.2,, č.1, p. 94-96. ISSN 1803-0823. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1129409, author = {Martínková, Martina}, article_location = {Brno}, article_number = {č.1}, keywords = {alternative teacher primary prevention secondary prevention social pathology bullying teaching}, language = {cze}, issn = {1803-0823}, journal = {ACORát - Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje}, title = {Zkušenostně reflektivní učení jako součást primární a sekundární prevence sociálně patologických jevů v rámci přípravy budoucích pedagogů}, url = {http://acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/10_Martinkova.pdf.aspx}, volume = {roč.2,}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1129409 AU - Martínková, Martina PY - 2013 TI - Zkušenostně reflektivní učení jako součást primární a sekundární prevence sociálně patologických jevů v rámci přípravy budoucích pedagogů JF - ACORát - Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje VL - roč.2, IS - č.1 SP - 94-96 EP - 94-96 PB - Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU SN - 18030823 KW - alternative teacher primary prevention secondary prevention social pathology bullying teaching UR - http://acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/10_Martinkova.pdf.aspx L2 - http://acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/10_Martinkova.pdf.aspx N2 - Příspěvek představuje výuku zabývající se primární a sekundární prevencí sociálně patologických jevů s důrazem na problematiku šikany ve školách. V rámci výuky jsou využívány různé prvky zkušenostně reflektivního učení, které u studentů přispívají nejen k zvládnutí teorie a aplikaci dovedností při řešení tak závažného fenoménu jako je násilí a šikana ve škole, ale také k prožitku a pochopení emocí u oběti i agresora. ER -
MARTÍNKOVÁ, Martina. Zkušenostně reflektivní učení jako součást primární a sekundární prevence sociálně patologických jevů v rámci přípravy budoucích pedagogů (Reflective experiential learning as part of primary and secondary prevention of socially pathological phenomena in preparing teachers). \textit{ACORát - Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje}. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2013, roč.2,, č.1, p.~94-96. ISSN~1803-0823.
|