PELÁNEK, Radek, Petr BOROŠ, Juraj NIŽNAN a Jiří ŘIHÁK. Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times. In Lane, H.C.; Yacef, K.; Mostow, J.; Pavlik, P. Artificial Intelligence in Education. USA: Springer, 2013, s. 595-598. ISBN 978-3-642-39111-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-39112-5_67.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times
Název česky Automatická detekce konceptů v datech o časech řešení problémů
Autoři PELÁNEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí), Petr BOROŠ (203 Česká republika, domácí), Juraj NIŽNAN (703 Slovensko, domácí) a Jiří ŘIHÁK (203 Česká republika, domácí).
Vydání USA, Artificial Intelligence in Education, od s. 595-598, 4 s. 2013.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/13:00070141
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-642-39111-8
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-39112-5_67
Klíčová slova anglicky problem solving; concepts; student modeling
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D., učo 4297. Změněno: 29. 4. 2014 09:55.
Anotace
Intelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight.
Návaznosti
LG13010, projekt VaVNázev: Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (Akronym: ERCIM-CZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics
MUNI/A/0739/2012, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0760/2012, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace II. (Akronym: FI MAV II.)
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace II., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 05:33