Výuka angličtiny v oboru Nutriční terapeut: využití autentických materiálů pro kultivaci jazykových ...
HELÁN, Robert. Výuka angličtiny v oboru Nutriční terapeut: využití autentických materiálů pro kultivaci jazykových dovedností. In Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Výuka angličtiny v oboru Nutriční terapeut: využití autentických materiálů pro kultivaci jazykových dovedností |
Název anglicky | Teaching English to Nutritional Therapists: Using Authentic Materials for the Cultivation of Language Skills |
Autoři | HELÁN, Robert (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Podpora a standardizace jazykového vzdělávání na vysokých školách v ČR, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14640/13:00070227 |
Organizační jednotka | Centrum jazykového vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | nutritional therapist; language skills |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2014 14:32. |
Anotace |
---|
Příspěvek se věnuje specifickým aspektům výuky odborného anglického jazyka v bakalářském oboru Nutriční terapeut na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V rámci projektu Impact dochází v tomto kurzu k inovaci učebních materiálů a výukových metod, které by lépe připravily absolventy k využití dosažených jazykových znalostí a dovedností v budoucí praxi či následném studiu. V příspěvku budou diskutovány: (1) důvody pro zahrnutí oborových odborných článků a prezentací do výuky, (2) možnosti efektivního využití kontroverzních témat z oboru pro účely nácviku diskuzí a (3) klady implementace elearningové podpory pro výuku. Jednotlivé body budou doloženy na konkrétních ukázkách. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with practical aspects of teaching English for Specific Purposes in the Nutritional Therapy bachelor degree program at the Faculty of Medicine, Masaryk University in Brno. Within the IMPACT project, new study materials and teaching methods are being developed to better prepare the students to make use of the attained language knowledge and skills in their future practice or follow-up studies. The paper will discuss: (1) the value of including field-specific articles and presentations in the lessons, (2) possibilities of the effective use of controversial topics for the purpose of practicing discussion skills, and (3) benefits of e-learning implementation for the lessons. These points will be illustrated by specific examples. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MU | Název: Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR (Akronym: IMPACT) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání |