Informační systém MU
LOKAJÍČKOVÁ, Veronika. Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise. Komenský, 2013, s. 36-41. číslo 1, ročník 138. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise
Název anglicky Classroom situation: Hot and cold front or how to develop learning to learn in geography
Autoři LOKAJÍČKOVÁ, Veronika.
Vydání od s. 36-41, 6 s. číslo 1, ročník 138, 2013.
Nakladatel Komenský
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 0323-0449
Klíčová slova česky výuková situace, kompetence k učení, zeměpis, metodika AAA
Klíčová slova anglicky classroom situation, learning to learn, geography, AAA methodology
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Lokajíčková, Ph.D., učo 237142. Změněno: 27. 2. 2014 12:29.
Anotace
Příspěvek prezentuje použití metodiky AAA na výukové situaci v zeměpise z pohledu rozvíjení kompetence k učení.
Anotace anglicky
The text presents use of AAA methodology on the teaching situation in the geography lesson from the perspective to develop learning to learn.
Zobrazeno: 8. 9. 2024 18:32