NOVÁKOVÁ, Zita. Specifika přístupu k dětem se zrakovým postižením (Approaches to Children with Visual Impairments). In Bartoňová, M.; Býtešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 159-180, 21 pp. ISBN 978-80-210-6044-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika přístupu k dětem se zrakovým postižením
Name in Czech Specifika přístupu k dětem se zrakovým postižením
Name (in English) Approaches to Children with Visual Impairments
Authors NOVÁKOVÁ, Zita.
Edition první. Brno, Bartoňová, M.; Býtešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, p. 159-180, 21 pp. 2012.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-6044-9
Keywords (in Czech) Zrakové postižení předškolní vzdělávání vývoj dítěte předškolního věku se zrakovým postižením rozvoj specifických dovedností
Keywords in English Visual Impairment Preschool Education Development of a Preschool Child with Visual Impairment Enhancement of Specific Skills
Changed by Changed by: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D., učo 18686. Changed: 28/11/2013 22:38.
Abstract
Kapitola se zabývá rozvojem specifických dovedností dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
Abstract (in English)
The chapter deals with the enhancement of specifi skills of preschool children with visual impairments
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 30/4/2024 16:12