MACKOVÁ, Alena, Marta FIALOVÁ and Václav ŠTĚTKA. Nová média jako nástroj politické kampaně v České republice: případová studie krajských a senátních voleb 2012 (New media as a tool of political campaigns in the Czech Republic: a case study of the Regional Council and Senate elections 2012). Politologický časopis. Brno: Masarykova univerzita, 2013, vol. 13, No 4, p. 507-525. ISSN 1211-3247. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1136256, author = {Macková, Alena and Fialová, Marta and Štětka, Václav}, article_location = {Brno}, article_number = {4}, keywords = {Political communication; new media; campaign; Senate election; Regional Council election}, language = {cze}, issn = {1211-3247}, journal = {Politologický časopis}, title = {Nová média jako nástroj politické kampaně v České republice: případová studie krajských a senátních voleb 2012}, url = {http://www.politologickycasopis.cz/cz/}, volume = {13}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1136256 AU - Macková, Alena - Fialová, Marta - Štětka, Václav PY - 2013 TI - Nová média jako nástroj politické kampaně v České republice: případová studie krajských a senátních voleb 2012 JF - Politologický časopis VL - 13 IS - 4 SP - 507-525 EP - 507-525 PB - Masarykova univerzita SN - 12113247 KW - Political communication KW - new media KW - campaign KW - Senate election KW - Regional Council election UR - http://www.politologickycasopis.cz/cz/ N2 - Analýza založená na datech o užívání nových médií kandidáty v senátních a krajských volbách v roce 2012 se zaměřením na užívání sociálních médií (Facebook, Twitter a YouTube) a webových stránek kandidáty v těchto volbách. Výsledky ukazují, že mladší kandidáti v regionálních volbách tyto online nástroje užívají extenzivněji než kandidáti starší. Obecně však byla v senátních volbách tato média užívána více. Nejčastěji kandidáti v obou volbách využívali webové stránky a online sociální síť Facebook. V rámci velkých politických stran se mezi kandidáty nenašly přílišné rozdíly, výjimkou jsou pouze kandidáti KSČM, kteří tato média užívají v kampani velmi sporadicky. ER -
MACKOVÁ, Alena, Marta FIALOVÁ and Václav ŠTĚTKA. Nová média jako nástroj politické kampaně v České republice: případová studie krajských a senátních voleb 2012 (New media as a tool of political campaigns in the Czech Republic: a case study of the Regional Council and Senate elections 2012). \textit{Politologický časopis}. Brno: Masarykova univerzita, 2013, vol.~13, No~4, p.~507-525. ISSN~1211-3247.
|