Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1159207, author = {Janík, Tomáš and Vlčková, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4}, edition = {23/4, ISSN 12114669}, keywords = {standards; education; educational research}, language = {cze}, location = {Brno}, pages = {423-609}, publisher = {Česká pedagogická společnost/Masarykova univerzita}, title = {K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4}, url = {http://www.ped.muni.cz/pedor/index.php?option=com_content&view=article&id=187&Itemid=172}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1159207 AU - Janík, Tomáš - Vlčková, Kateřina PY - 2013 TI - K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4 PB - Česká pedagogická společnost/Masarykova univerzita CY - Brno KW - standards KW - education KW - educational research UR - http://www.ped.muni.cz/pedor/index.php?option=com_content&view=article&id=187&Itemid=172 L2 - http://www.ped.muni.cz/pedor/ N2 - Monotematické číslo odborného pedagogického časopisu Pedagogická orientace se zabývá standardem pedagogického výzkumu. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427–454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455–477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478–510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511–534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů. Pedagogická orientace, 23(4), 535–553. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-535 Knecht, P., & Dvořák, D. (2013). Etika vědecké práce a publikování pro mírně pokročilé. Pedagogická orientace, 23(4), 554–578. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-554 Diskuse Kuřina, F. (2013). Účel pedagogiky a její metodologický standard. Pedagogická orientace, 23(4),579–586. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-579 Kaliszewska, M. (2013). O kvalitě a hodnoticích kritériích akčního výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4),587–596. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-587 Recenze Ondrejkovič, P., & Majerčíková, J. (2012). Vysvetlenie, porozumenie a interpretácia v spoločenskovednom výskume. (Dalimír Hajko) Štech, S., & Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. (Jan Průcha) Doll, J., Frank, K., Fickermann, D., & Schwippert, K. (Eds.) (2012). Schulbücher im Fokus. Nutzungen, Wirkungen und Evaluation. (Karolína Pešková) Zprávy a oznámení Za panem PaedDr. Jiřím Haškovcem. (Antonín Bůžek) ER -
JANÍK, Tomáš a Kateřina VLČKOVÁ. K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4. In \textit{K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4}. 23/4, ISSN 12114669. Brno: Česká pedagogická společnost/Masarykova univerzita, 2013. s.~423-609, 297 s.
|