Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1159211, author = {Škapa, Radoslav and Barot, Vojtěch and Novotný, Jiří and Spišiaková, Magdaléna and Šotkovská, Marie and Tuhá, Martina}, address = {Košice}, booktitle = {Marketing manažment, obchod a sociálne aspekry podnikania}, edition = {1.}, editor = {Denisa Ďuričeková}, keywords = {Green purchasing; SME; explorative study; furniture industry}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {978-80-225-3730-8}, pages = {474-483}, publisher = {PHF Košice, EU v Bratislave}, title = {Green purchasing a jeho realita v malých a středních podnicích}, url = {http://konferencia.6f.sk}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1159211 AU - Škapa, Radoslav - Barot, Vojtěch - Novotný, Jiří - Spišiaková, Magdaléna - Šotkovská, Marie - Tuhá, Martina PY - 2013 TI - Green purchasing a jeho realita v malých a středních podnicích PB - PHF Košice, EU v Bratislave CY - Košice SN - 9788022537308 KW - Green purchasing KW - SME KW - explorative study KW - furniture industry UR - http://konferencia.6f.sk N2 - Článek je jedním z výstupů explorativního výzkumu s názvem „Výzkum vybraných aspektů řízení zpětných toků“ (specifický výzkum MUNI/A/0762/2012). Zaměřuje se na jeho dílčí téma: na otázku významu environmentální výkonnosti dodavatele při volbě dodavatelů; jinými slovy cílem článku je zhodnotit rozsah uplatňování zeleného nakupování (green purchasing) v české praxi. Jelikož jednou z rozvíjejících se koncepcí je také green supply chain management, bude nás zajímat i chování odběratele; zda i on věnuje pozornost environmentálním aktivitám, či zda dokonce neiniciuje spolupráci s obchodními partnery v této oblasti. Pozornost výzkumu byla zaměřena pouze na jedno odvětví, a to nábytkářský průmysl, konkrétně na výrobce a prodejce nábytku a na jejich dodavatele dřeva. ER -
ŠKAPA, Radoslav, Vojtěch BAROT, Jiří NOVOTNÝ, Magdaléna SPIŠIAKOVÁ, Marie ŠOTKOVSKÁ a Martina TUHÁ. Green purchasing a jeho realita v malých a středních podnicích. In Denisa Ďuričeková. \textit{Marketing manažment, obchod a sociálne aspekry podnikania}. 1. vyd. Košice: PHF Košice, EU v Bratislave. s.~474-483. ISBN~978-80-225-3730-8. 2013.
|