Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159544, author = {Horáková, Radka}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {hearing impairment; hearing instruments; hearing aids; cochlear implant; FM system; hearing test; Ling – 6 sound test}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {185-196}, publisher = {Paido}, title = {Využití Lingových zvuků jako nástroje kontroly správného fungování sluchové protetiky}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159544 AU - Horáková, Radka PY - 2013 TI - Využití Lingových zvuků jako nástroje kontroly správného fungování sluchové protetiky VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - hearing impairment KW - hearing instruments KW - hearing aids KW - cochlear implant KW - FM system KW - hearing test KW - Ling – 6 sound test N2 - Kapitola je zaměřena na problematiku užívání kompenzačních pomůcek u osob s postižením sluchu. Důraz je kladen především na dětskou populaci, protože u této věkové kategorie je mnohdy velmi obtížné určit, zda příslušná sluchová pomůcka (sluchadlo či kochleární implantát) přináší dítěti užitek v oblasti rozvoje mluvené řeči. V rámci provedeného kvalitativního výzkumného šetření, jehož výsledky jsou v článku obsaženy, proběhlo pozorování dvou chlapců se sluchovým postižením předškolního věku. V obou případech byly využívány Lingovy zvuky jako nástroj pro hodnocení jejich reakcí v řečových frekvencích. ER -
HORÁKOVÁ, Radka. Využití Lingových zvuků jako nástroje kontroly správného fungování sluchové protetiky (Using of the Ling Sounds as a Tool for Correct Functioning Control of the Hearing Device). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p.~185-196. ISBN~978-80-7315-246-8.
|