BAZALOVÁ, Barbora. Teorie a praxe možností edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 281-300. ISBN 978-80-7315-246-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159562, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {education; student; autism spectrum disorder; legislation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {281-300}, publisher = {Paido}, title = {Teorie a praxe možností edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159562 AU - Bazalová, Barbora PY - 2013 TI - Teorie a praxe možností edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - education KW - student KW - autism spectrum disorder KW - legislation N2 - V kapitole jsou analyzovány možnosti edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích. Teoretické poznatky jsou průběžně doplňovány výsledky realizovaných výzkumných šetření. Na úvod je popsán legislativní rámec vzdělávání žáků s PAS, navazuje výčet možností umístění žáků ve školských zařízeních, jsou prezentovány výsledky šetření spokojenosti rodičů se vzděláváním jejich dětí. Následuje analýza možností edukace v průběhu jednotlivých věkových období od předškolního po vysokoškolské. Na závěr je představen vhodný způsobu práce s žáky s PAS. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Teorie a praxe možností edukace žáků s poruchami autistického spektra v jednotlivých věkových obdobích. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~281-300. ISBN~978-80-7315-246-8.
|