VOJTOVÁ, Věra. Inkluzivní škola a žáci/děti v riziku problémů v chování (Inclusive School and At-Risk of Behaviour Difficulties Students/Children). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 359-364. ISBN 978-80-7315-246-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inkluzivní škola a žáci/děti v riziku problémů v chování
Name in Czech Inkluzivní škola a žáci/děti v riziku problémů v chování
Name (in English) Inclusive School and At-Risk of Behaviour Difficulties Students/Children
Authors VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, p. 359-364, 6 pp. 2013.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/13:00071118
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-246-8
Keywords (in Czech) inkluzivní škola; vzdělávání; problém v chování; porucha chování; autoevaluace; dotazník pro hodnocení; výzkukm; relaibilita; validita
Keywords in English inclusive school; education; behaviour difficulties; behaviour disorder; self-evaluation; questionnaire for assessment; research; reliability; validity
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 6/3/2014 10:05.
Abstract
V kapitole prezentujeme výzkum na nástroji pro vyhledávání dětí/žáků s problemy v chování na systémové úrovni školy. Je výsledkem dlouhodobého výzkumu.
Abstract (in English)
This article presents a pedagogical tool for investigating children's with behaviour difficulties attitudes towards the school life. It has been developed in longitudinal research.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 19/9/2024 00:42