HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁ. Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 57-64. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159584, author = {Havel, Jiří and Kratochvílová, Jana and Filová, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {primary education; conditions of education; inclusion; inclusion indicators; criteria for inclusion; self-assessment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {57-64}, publisher = {Paido}, title = {Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159584 AU - Havel, Jiří - Kratochvílová, Jana - Filová, Hana PY - 2013 TI - Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - primary education KW - conditions of education KW - inclusion KW - inclusion indicators KW - criteria for inclusion KW - self-assessment N2 - Druhá fáze našeho výzkumu byla zaměřena na zjišťování podmínek inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Svoji pozornost jsme soustředili na to, jak inkluzi ve škole vnímají a hodnotí sami učitelé. Zkušenosti s implementací sebehodnotícího výzkumného nástroje „Rámec pro sebehodnocení podmínek inkluze vzdělávání“ jsme poté analyzovali a navrhli jsme jednodušší variantu tohoto nástroje pro podmínky českých základních škol. ER -
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁ. Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~57-64. ISBN~978-80-7315-245-1.
|