NOVÁKOVÁ, Zita. Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu (Reflections on Inclusive Education of Pupils with Visual Impairments in Mainsteram Schools). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 191-206. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159614, author = {Nováková, Zita}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {school inclusion; social inclusion; factors influencing successful inclusion; pupil with visual impairment; mainstream school; teacher; teaching assistant; peers; parents; regular curriculum; specific curriculum; social relations}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {191-206}, publisher = {Paido}, title = {Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159614 AU - Nováková, Zita PY - 2013 TI - Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - school inclusion KW - social inclusion KW - factors influencing successful inclusion KW - pupil with visual impairment KW - mainstream school KW - teacher KW - teaching assistant KW - peers KW - parents KW - regular curriculum KW - specific curriculum KW - social relations N2 - Kapitola analyzuje faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Jsou prezentovány výpovědi integrovaných žáků se zrakovým postižením a jejich percepce inkluzivního vzdělávání. Výzkumné šetření je kvalitativní, použitá technika je polostrukturovaný rozhovor, který byl proveden v ohniskových skupinách. Data jsou zpracována otevřeným kódováním. Kapitola reflektuje souvislost faktorů ovlivňujících inkluzivní vzdělávání a vlastního vnímání inkluze samotnými žáky. ER -
NOVÁKOVÁ, Zita. Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu (Reflections on Inclusive Education of Pupils with Visual Impairments in Mainsteram Schools). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p.~191-206. ISBN~978-80-7315-245-1.
|