BAZALOVÁ, Barbora. Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 207-226. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159615, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {education; student; autism spectrum disorder; inclusive education; integration; teacher; counseling services}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {207-226}, publisher = {Paido}, title = {Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159615 AU - Bazalová, Barbora PY - 2013 TI - Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - education KW - student KW - autism spectrum disorder KW - inclusive education KW - integration KW - teacher KW - counseling services N2 - V kapitole je analyzován současný stav inkluzivního způsobu edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice, Teoretické poznatky jsou doplněny výsledky výzkumných šetření. Nejprve jsou představeny způsoby, formy a principy inkluzivního vzdělávání, následuje přehled situace v praxi – jsou představeny závěry výzkumných šetření. V kapitole jsou dále shrnuty počty žáků s PAS vzdělávaných formou integrace a analyzována role pedagoga v tomto procesu. Zdůrazněna je důležitost dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a poradenských služeb. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~207-226. ISBN~978-80-7315-245-1.
|