BAZALOVÁ, Barbora. Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice (Analysis of the Current Situation in Inclusive Education of Students with Autism Spectrum Disorders in the Czech Republic). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 207-226. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159615, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {education; student; autism spectrum disorder; inclusive education; integration; teacher; counseling services}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {207-226}, publisher = {Paido}, title = {Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159615 AU - Bazalová, Barbora PY - 2013 TI - Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - education KW - student KW - autism spectrum disorder KW - inclusive education KW - integration KW - teacher KW - counseling services N2 - V kapitole je analyzován současný stav inkluzivního způsobu edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice, Teoretické poznatky jsou doplněny výsledky výzkumných šetření. Nejprve jsou představeny způsoby, formy a principy inkluzivního vzdělávání, následuje přehled situace v praxi – jsou představeny závěry výzkumných šetření. V kapitole jsou dále shrnuty počty žáků s PAS vzdělávaných formou integrace a analyzována role pedagoga v tomto procesu. Zdůrazněna je důležitost dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a poradenských služeb. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Analýza současného stavu inkluzivní edukace žáků s poruchami autistického spektra v České republice (Analysis of the Current Situation in Inclusive Education of Students with Autism Spectrum Disorders in the Czech Republic). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p.~207-226. ISBN~978-80-7315-245-1.
|