DOSEDLA, Martin. Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením (Evaluation of Learning Support in the Field of Professional Orientation of Pupils with Mild Intellectual Disabilities). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 285-293. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159624, author = {Dosedla, Martin}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {mild intellectual disabilities; primary practical school; occupational choice; vocational education; special education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {285-293}, publisher = {Paido}, title = {Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159624 AU - Dosedla, Martin PY - 2013 TI - Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - mild intellectual disabilities KW - primary practical school KW - occupational choice KW - vocational education KW - special education N2 - Autor se v kapitole zabývá problematikou využití multimediálních výukových opor u žáků s lehkým mentálním postižením. V rámci výstupu z dřívějšího šetření byla vyvinuta výuková opora pro podporu profesní orientace u těchto žáků. Klady a zápory opory a možnosti jejího využití byly empiricky zkoumány v ohniskové skupině. Dílčí výsledky tohoto šetření shrnujeme v následujícím textu. ER -
DOSEDLA, Martin. Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením (Evaluation of Learning Support in the Field of Professional Orientation of Pupils with Mild Intellectual Disabilities). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p.~285-293. ISBN~978-80-7315-245-1.
|