J
2013
Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica
Základní údaje
Originální název
Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince
Název česky
Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince
Název anglicky
The Role of Interactive Games in Teaching Bulgarian for Foreigners
Autoři
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica (100 Bulharsko, garant, domácí)
Vydání
Opera Slavica, Brno, Masarykova univerzita, 2013, 1211-7676
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00071163
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
aktivizující výukové metody; e-learning; didaktické hry; interaktivní hry
Klíčová slova anglicky
activating teaching methods; e-learning; didactic games; interactive games
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Předmětem příspěvku je interaktivní hra jakožto aktivizující metoda výuky bulharštiny pro cizince (cizojazyčné výuky obecné).
Anglicky
The article discusses the interactive game as an activating method in teaching Bulgarian language for foreigners (also in teaching languages generaly).
Návaznosti
MUNI/A/0872/2012, interní kód MU | Název: Kontrasty města v současných slovanských (a vybraných balkánských neslovanských) literaturách, kulturách a jazycích (Akronym: KONTR) | Investor: Masarykova univerzita, Kontrasty města v současných slovanských (a vybraných balkánských neslovanských) literaturách, kulturách a jazycích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
|
Zobrazeno: 13. 11. 2024 18:04