e
2013
Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
SEKOT, Aleš
Basic information
Original name
Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Name in Czech
Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Name (in English)
Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.
Authors
SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Type of outcome
Přehledové a vzdělávací texty
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14510/13:00071454
Organization unit
Faculty of Sports Studies
Keywords (in Czech)
vizualizace;media;pedagogoka
Keywords in English
vizualization;media;pedagogy
V originále
Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín.
In English
Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy.
Displayed: 15/11/2024 22:06