Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
SEKOT, Aleš. Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém (Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.). Brno: Masarykova univerzita, 2013. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém |
Name in Czech | Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém |
Name (in English) | Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem. |
Authors | SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | Brno, 2013. |
Publisher | Masarykova univerzita |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Survey and educational texts |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14510/13:00071454 |
Organization unit | Faculty of Sports Studies |
Keywords (in Czech) | vizualizace;media;pedagogoka |
Keywords in English | vizualization;media;pedagogy |
Tags | rivok |
Tags | Reviewed |
Changed by | Changed by: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Changed: 8/4/2014 17:49. |
Abstract |
---|
Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín. |
Abstract (in English) |
---|
Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy. |
PrintDisplayed: 22/9/2024 10:07