SEKOT, Aleš. Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém (Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.). Brno: Masarykova univerzita, 2013.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Name in Czech Lépe jedenkrát vidět než desetkrát slyšet aneb vizualizace jako teoretický problém
Name (in English) Better to onetimes to see that ten times to hear. Visualisation as theoretical problem.
Authors SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, 2013.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Survey and educational texts
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14510/13:00071454
Organization unit Faculty of Sports Studies
Keywords (in Czech) vizualizace;media;pedagogoka
Keywords in English vizualization;media;pedagogy
Tags rivok
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Changed: 8/4/2014 17:49.
Abstract
Recenze na práci V. Spousty "Vizualizace vybraných problémů hraničních pedaagogických disciplín.
Abstract (in English)
Review on book written by v. Spousta on vozualůization of selrcted subjects of pedagogy.
PrintDisplayed: 23/5/2024 19:03