JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ a Pavel ZLATNÍČEK. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 434 s. Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 1. ISBN 978-80-210-6349-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1161493, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan and Mužík, Vladislav and Trna, Josef and Janko, Tomáš and Lokajíčková, Veronika and Lukavský, Jindřich and Minaříková, Eva and Sliacky, Jiří and Šalamounová, Zuzana and Šebestová, Simona and Vondrová, Naďa and Zlatníček, Pavel}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {quality; quality in education; instructional quality; educational; content; teacher; teacher education; instruction; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6349-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky}, year = {2013} }
TY - BOOK ID - 1161493 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan - Mužík, Vladislav - Trna, Josef - Janko, Tomáš - Lokajíčková, Veronika - Lukavský, Jindřich - Minaříková, Eva - Sliacky, Jiří - Šalamounová, Zuzana - Šebestová, Simona - Vondrová, Naďa - Zlatníček, Pavel PY - 2013 TI - Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky VL - Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 1 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021063495 KW - quality KW - quality in education KW - instructional quality KW - educational KW - content KW - teacher KW - teacher education KW - instruction KW - research N2 - Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Koncepce je založena na empirickém zkoumání výuky v různých oborech školního vzdělávání s využitím videostudií. Výzkumné poznatky jsou zpracovány do podoby didaktických kazuistik, na jejichž základě autoři směřují k nad-oborovém zobecnění a k začlenění poznatků do stávajících teorií. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení. ER -
JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ a Pavel ZLATNÍČEK. \textit{Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 434 s. Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 1. ISBN~978-80-210-6349-5.
|