Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1161552, author = {Cídlová, Hana and Petrů, Michaela}, address = {Brno}, booktitle = {Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II}, edition = {první}, editor = {Jiřina Novotná}, keywords = {motivation; chemistry; quizzes; games}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6605-2}, pages = {24-29}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1161552 AU - Cídlová, Hana - Petrů, Michaela PY - 2013 TI - Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 9788021066052 KW - motivation KW - chemistry KW - quizzes KW - games N2 - V příspěvku jsou stručně představeny dvě práce autorek zaměřené na hry, luštění chemických kvízů, křížovek s chemickou problematikou apod. a jsou uvedeny některé zkušenosti s jejich využitím. Již dříve bylo dokázáno, že využití cíleně připravených karetních her ve výuce jednoho konkrétního učiva může zvýšit efektivitu výuky. Pokud jde o vliv na dlouhodobější studijní výsledky, autorky provedly experiment se slibnými výsledky naznačujícími, že by i tímto způsobem mohla motivace hrami být efektivní. Experiment však byl proveden s relativně malým počtem žáků. Byl též učiněn pokus o zjištění vlivu využití motivačních úloh na vztah žáků 8. a 9. třídy základní školy k chemii. Výsledky tohoto experimentu trvajícího 1,5 roku naznačují, že k částečnému kladnému ovlivnění vztahu žáků k chemii skutečně dojít mohlo, přesto však autorky nabádají k opatrné interpretaci výsledků, protože na vztah žáků k vyučovacímu předmětu má vliv celá řada faktorů, jejichž působení nelze zabránit. ER -
CÍDLOVÁ, Hana a Michaela PETRŮ. Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii. In Jiřina Novotná. \textit{Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II}. první. Brno: Masarykova Univerzita. s.~24-29. ISBN~978-80-210-6605-2. 2013.
|